افزایش ۱۴ میلیون تومان به حقوق معلمان در رسانه ها پخش شده که کذب است
🔹طبق گزارش خبرگزاری خانه ملت و مصاحبه دکتر عظیمی راد خبر هایی در کانال ها مبنی بر ۲۵ هزار امتیاز فوق العاده خاص معادل افزایش ۱۴ میلیون تومان به حقوق معلمان در رسانه ها پخش شده که کذب است.
♦️خبر درست:
🔹عظیمیراد در ادامه پیشنهاد "فوقالعاده خاص" را مطرح کرد و گفت: «فوقالعاده خاص» که امسال در ماه اول پرداخت شد، با ضریب امتیازی ۴ هزار و ۴۰۰ برای همه کارکنان دولت در نظر گرفته شده و طبق قانون برنامه هفتم تا ۲۵ هزار قابل افزایش است.
🔹نظر وزارت آموزش و پرورش این نکته است که از این افزایش امتیاز برای تغییر رقم حقوقی معلمان استفاده شود و به نظر ما پیشنهاد مناسبی است و قطعا این موضوع هم پیگیری خواهد شد.






اولین دیدگاه را ثبت کنید.